-->

czwartek, 28 listopada 2013

sorry, im late! :c

JUŻ JESTEM! 


Nie chce mi sie znowu rozpisywać, zwłaszcza jeśli chodzi kolejny raz o to samo. Po prostu musicie mnie zrozumieć. Zaczął się rok szkolny, mnóstwo nauki, do tego życie towarzyskie, ledwo mam czas aby wejść i sprawdzić co u chłopców co dopiero pisać bloga. I tak leci dzień za dniem. 
Dziś nie poszłam do szkoły, nie spałam całą noc. Znalazłam sporo czasu aby sprawdzić co sie tutaj dzieje. Ii.. brak słów. Jesteście tacy kochani, niesamowicie mnie motywujecie, aww :3 kocham was mocno x

postaram się jeszcze dzisiaj napisać kolejny rozdział, do końca dnia nie ruszam się z domu :)


MAM NADZIEJE ŻE NIE ZAPOMNIELIŚCIE O TEJ NUDNEJ BLOGERCE KTÓRA ZAŁOŻYŁA FAN FICTION I NIE MA CZASU GO PROWADZIĆ...
KOMENTUJCIE KOCHANI!  

2 komentarze:

  1. już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :D <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie kiedy bedzie?!
    Zapraszam tez do mnie http://alivexdxd.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Proszę o opinie w komentarzach. Dla Was to napisanie kilku słów i wysłanie komentarza, a dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)